Hulp bij organiseren en aanbod
Aanbod2021-04-06T13:36:41+00:00

Aanbod particulier:

Voor particulieren zijn er een aantal mogelijkheden om met mij aan de slag te gaan. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek kan je mij vertellen wat voor een hulp je nodig hebt waarna ik een voorstel zal doen voor de tijd die ik nodig heb om jou te kunnen helpen.

Er zijn een aantal opties:

aanbod

Bezoek aan huis:

Tijdens een bezoek van 1,5 uur bij je thuis bespreken we kort wat je wensen zijn en doorlopen we alle ruimtes en geef ik suggesties voor verbetering en wat je allemaal aan kunt pakken. Je krijgt direct praktische tips die je later in de praktijk kan brengen. Ik maak een kort overzicht (circa 1 A4) van de suggesties en mail deze ter afsluiting naar je toe.

De prijs voor dit bezoek met een klein overzicht is 75 euro.

Bezoek en adviesrapport:

Deze optie is er vooral voor mensen die in een overzicht willen zien wat ze allemaal aan kunnen pakken en aan de hand van mijn advies zelf aan de slag willen gaan. Tijdens een bezoek van 1,5 à 2 uur bij je thuis stel ik je allerlei vragen om erachter te komen waar je tegenaan loopt en wat wel en niet werkt qua organisatie in jouw huis. We bespreken de ruimtes in huis die je prettig vindt, en welke zorgen voor frustratie. Ik vraag je naar de indeling van je tijd en hoe je administratie is ingericht. Tijdens dit gesprek geef ik al allerlei tips en merk ik wat je meer aanspreekt en wat minder.

Daarna werk ik voor jou een uitgebreid rapport uit waarin in suggesties geef voor verbetering van elke ruimte, tijdsindeling en inrichting van je administratie. Tevens geef ik suggesties voor producten die kunnen bijdragen aan de organisatie in je huis. Dit is de basis voor de transformatie van jouw huis. De prijs voor dit bezoek met rapport is 225 euro voor een gemiddeld huis (7-10 ruimtes).

Bezoek en adviesrapport + 3 uur begeleiding:

Dit pakket is hetzelfde als hiernaast echter krijg je ook 3 uur begeleiding er bij. Zodat je alle tips en tricks meteen in de praktijk kan brengen. Je investering in dit pakket is 390 euro.

Begeleiding per uur:

Nadat je mij hebt verteld wat je graag wil aanpakken, maak ik een inschatting van de tijd die we nodig hebben om dit te kunnen doen. Uit ervaring is gebleken dat we met een sessie van minimaal drie uur al grote stappen kunnen maken. Het tarief per uur is 55 euro.

Bovenstaande tarieven zijn inclusief reiskosten tot 35 km vanaf Duiven. Voor afstanden boven de 35 km wordt 25 cent per kilometer en reistijd in rekening gebracht.

 

Wil je eerst kennismaken met mij?

Vul dan het onderstaand formulier in, ik kom graag met je in contact.

Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact op.
Er ging iets mis met versturen, probeer het later nog eens.

Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan vrijblijvend contact op.

Hoe bedoel je, hulp bij de schoonmaak?2021-02-26T13:56:43+00:00

Het gaat hier om hulp bij het organiseren van je schoonmaak. Zodat je toekomt aan ramen zemen maar ook je huis schoon kunt houden. Dat je weet wanneer je wat doet zodat je het los kan laten en in je vrije tijd ook echt kan genieten van vrije tijd!

Een administratie organiseren, hoe moet ik dat zien?2021-02-26T13:56:07+00:00

Bij het ordenen van je administratie verzamelen we al je papieren en gaan deze sorteren op wat bewaard moet worden, wat weg moet en waar nog actie op ondernomen moet worden. Daarna gaan we categoriseren en opbergen. Als het kan, gaan we deze administratie ook digitaliseren en in een heldere mappenstructuur plaatsen in een cloud oplossing. Vanaf dat moment scan je nieuwe post, plaatst hem in de juiste digitale map en voila, bijgewerkt!

Wat is de meerwaarde van een professional organizer?2021-02-26T13:55:23+00:00

Stel je voor, je hele bed ligt vol met de kleren die je uit moet zoeken en de berg is te groot…je hebt geen idee of dit je wel gaat lukken. Op dat moment help ik je met het maken van keuzes en samen werken we gestaag door de berg heen zodat deze berg met een uur weg is en je kleding mooi in de kast ligt. Ik zorg ervoor dat het werk afkomt, ik help je met keuzes en we bergen het op volgens een mooi systeem.

Welke ruimtes in huis organiseer je?2021-02-26T13:51:28+00:00

Ik pak alles aan! Als het een ruimte is die jou last bezorgt, dan help ik je die last te verminderen. Uiteraard is het daarbij wel van belang dat de ruimte vrij toegankelijk is en geen gevaar voor de gezondheid oplevert?.

Wat is het voordeel van georganiseerd zijn?2021-02-26T13:51:59+00:00

Het maakt je leven een stuk makkelijker! Je ervaart veel minder negatieve prikkels als je omgeving op orde is. Je kan alles vinden, je ervaart geen onvrede als je om je heen kijkt en je krijgt alles veel makkelijker gedaan. Orde in je omgeving is orde in je hoofd. Door je huis, werk en leven te organiseren maak je meer tijd vrij om productief te kunnen werken en te genieten van je vrije tijd.

Waarom zou ik een professional organizer inhuren?2021-02-26T13:52:13+00:00

Organiseren kan je leren, maar soms heb je een duwtje in de rug nodig. Ik help je met het organiseren van jouw huishouden, werkplek en agenda en leer je daarbij systemen zodat je de behaalde orde kan blijven behouden.

Wat is een professional organizer?2021-02-26T13:53:55+00:00

Een professional organizer is een specialist in het organiseren en helpt met het scheppen van orde in de chaos zodat jij minder gestresst bent en meer van het leven kan genieten.

Ga naar de bovenkant