Aanbod zakelijk2021-04-06T10:10:48+00:00

Aanbod zakelijk

Ik kan jou leren efficiënt en productief te werken. Ik leer je om jezelf niet te verliezen in de chaos van de dag en die taken gedaan te krijgen die bijdragen aan de doelen die je voor jezelf gesteld hebt.

Hoe?

  • Door je werkplek op orde te brengen zodat je niet afgeleid raakt van de spullen om je heen en alles makkelijk kunt vinden.

  • Door je bestanden te ordenen in een heldere mappenstructuur. Afhankelijk van de IT oplossingen die je bedrijf aanbiedt, denk ik mee in hoe je deze bestanden altijd kan inzien vanaf elke device.

  • Ik help je met het in kaart brengen van je belangrijkste taken en je minder belangrijke taken. Je wil immers ook weer de regie terugkrijgen in je werk. Het is daarbij belangrijk je niet te laten ondersneeuwen door allerlei ‘urgente’ afleidingen en je doel in zicht te blijven houden.

  • Inbox-detox: Je e-mail wordt een hulpmiddel in plaats van een onwelkome afleiding die je van je doelen afleidt. Ik help je met je e-mail op orde te krijgen met een archief, regels en indeling op taak, afspraak en notities. We plannen momenten op de dag in om je mail aandacht te geven en we zetten je notificaties uit.

  • Ik help je met het selecteren van de juiste apps en applicaties die jou helpen met het behalen van je doelen en het verwijderen van de apps en applicaties die dat juist tegenwerken.

  • Indien het plaatje voor jou pas compleet is indien je privé situatie ook wordt aangepakt, dan kom ik ook bij jou thuis om je daar te begeleiden.

Tijdens een kennismakingsgesprek worden de doelen van jou en het bedrijf waarvoor je werkt in kaart gebracht. Deze kennismaking is gratis bij een minimale afname van 4 uur. Mijn uurtarief is 75 euro exclusief BTW.

Na de kennismaking stuur ik een voorstel met het benodigde aantal sessies. Zodra deze akkoord is bevonden gaan we aan de slag.

Zakelijk aanbod

Hulp op afstand

Het is heel goed mogelijk om hulp te bieden op afstand. Via Facetime/Whatsapp laat je mij jouw werkplek zien en geeft ik suggesties om deze anders in te richten en op te ruimen.

Via een Teams sessie kan ik meekijken op jouw computer en kunnen we samen aan de slag gaan. Ik zet jou aan het werk waardoor je aandacht er goed bij kan blijven. Tevens nemen we elk uur even een kleine pauze zodat je scherp kan blijven. Sessies op afstand duren maximaal 3 uur per keer.

Heb je vragen? Of wil je direct contact?
Druk op de button!

Contactformulier

Wil je eerst kennismaken met mij?

Vul dan het onderstaand formulier in, ik kom graag met je in contact.

Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact op.
Er ging iets mis met versturen, probeer het later nog eens.

Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan vrijblijvend contact op.

Kan je mij helpen mijn inbox onder controle te krijgen?2021-02-26T13:57:50+00:00

Zeker! Je e-mail is een hulp- en communicatie middel. Jij moet directie geven aan dit middel en niet andersom. Ik help je jouw inbox onder controle te krijgen èn te houden! Je inbox wordt de basis van het indelen van je planning en krijgt alleen op gezette tijden de nodige aandacht zodat je ook toekomt aan de hard benodigde focustijd voor je prioriteiten.

Ik krijg 100 telefoontjes op een dag, hoe kan een organizer mij dan helpen?2021-02-26T13:57:20+00:00

We gaan eerst op een rijtje zetten wat jouw belangrijkste taken zijn. Als de telefoon beantwoorden jouw belangrijkste taak is, dan gaan we kijken wat je allemaal nodig hebt om het administratieve handelen na een telefoongesprek af te handelen. Misschien betekent dit voor jou 5 minuten niet bereikbaar zijn na een telefoongesprek. Misschien betekent dit na twee een half uur ‘offline’ zijn. Hoe dan ook, je kan niet 100% bereikbaar zijn als er ook nog andere taken zijn. Ik help je met het maken van overzicht en het benodigde te overleggen met je werkgever zodat jij fijn en efficient kan werken.

Hoe kan professional organizing mij helpen op mijn werk?2021-02-26T13:51:04+00:00

Met zakelijk organizing organiseren we gezamenlijk jouw werkplek zodat alles binnen handbereik is en je werkplek rust en ruimte uitstraalt. Daarnaast is het van belang je documenten en e-mail zodanig te ordenen dat je alles makkelijk kan vinden, en makkelijk kan opslaan. Het organiseren van documenten en e-mail is vaak ook een toegevoegde waarde voor collega’s die het werk (tijdelijk) van je over moeten nemen. Ook gaan we aan de slag met je planning. We kijken naar je werkzaamheden en of er genoeg tijd is voor focustijd, dit is tijd waarin je ongestoord kan werken. Met zakelijk organizing leer je systemen om je fysieke en digitale werkplek te organiseren zodat je productiever kan werken en geen deadline meer mist.

Waarom zou ik een professional organizer inhuren?2021-02-26T13:52:13+00:00

Organiseren kan je leren, maar soms heb je een duwtje in de rug nodig. Ik help je met het organiseren van jouw huishouden, werkplek en agenda en leer je daarbij systemen zodat je de behaalde orde kan blijven behouden.

Wat is een professional organizer?2021-02-26T13:53:55+00:00

Een professional organizer is een specialist in het organiseren en helpt met het scheppen van orde in de chaos zodat jij minder gestresst bent en meer van het leven kan genieten.

Ga naar de bovenkant