Voor de werknemer:

Kom jij om in het werk, ben je de hele dag hartstikke druk maar wordt je takenlijstje maar niet kleiner?  Kan je geen document meer vinden en bezorgt je werkplek je frustratie omdat deze te rommelig Neem je je werk mee naar huis? Ervaar je te veel stress? Dan is de balans weg.

Ik kan je helpen; Door je werkplek op een praktische manier in te richten en je taken te structureren krijg jij weer overzicht en kan je weer genieten van productieve dagen en van de tijd dat je niet aan het werk bent.

Tijdens een werkplektraining kunnen we het volgende aanpakken:

  • Opruimen en organiseren van je werkplek;

  • Organiseren en opschonen van je e-mail (en archiveren);

  • Organiseren en opschonen van je digitale bestanden (en archiveren)

  • Het opstellen van een planning met aandacht voor focustijd (tijd waarin je ongestoord kan werken);

  • Grenzen bepalen en advies over het bewaken van deze grenzen.

Voor het gehele plaatje is het ook goed om te kijken naar je privéleven. Hoe zijn daar de taken verdeeld en kom je thuis aan je rust toe? Als je wilt, denk ik met je mee zodat we samen een goede balans kunnen vinden tussen werk en privé.

Filmpje NBPO

Voor de werkgever:

Er wordt steeds meer van werkenden gevraagd. Het leven wordt steeds voller en drukker met werk, school, zorg en huishouden. Op het werk moet er steeds meer gedaan worden door minder mensen. Er komt dan veel op een werknemer af en het is dan ook niet raar dat veel mensen overweldigd raken en steeds meer gaan werken om taken afgerond te krijgen. Dit geeft druk op het privéleven; de werk-privébalans kan verstoord raken. Bij een hoge werkdruk en stress is overbelasting een reële mogelijkheid.

Overbelasting zorgt ervoor dat mensen minder efficiënt kunnen werken. Concentratie is moeilijk en de constante stress werkt verlammend. Deadlines worden niet meer gehaald en de stap naar een burn-out is klein.

Voorkomen is beter dan genezen. Ik breng de huidige situatie in kaart, ik signaleer de knelpunten en draag oplossingen aan. De medewerker leert onder andere de werktijd optimaal in te delen en belangrijke en minder belangrijke zaken van elkaar te onderscheiden.

De belangrijkste meerwaarde is dat de professional organizer vanuit een onafhankelijke positie kan signaleren en adviseren over het optimaal inzetten van medewerkers, waarbij het belang van de organisatie én het individu in het oog wordt gehouden. Zo wordt een balans gevonden tussen een optimaal rendement voor de organisatie en een prettig werkklimaat voor de medewerker. In het licht van duurzame inzetbaarheid zijn dit belangrijke overwegingen.

Wil je direct naar mijn werkwijze en aanbod, klik dan op onderstaande button

Aanbod zakelijk

Testimonials

Met heel veel geduld en standvastigheid heeft Mieke voor mijn bedrijf een e-mailmigratie uitgevoerd van Gmail naar Microsoft Exchange, samen met een installatie van Microsoft 365 op alle apparaten. Vooral de e-mailmigratie vroeg veel geduld, eigen uitzoekwerk en standvastigheid. Het ging beslist niet vanzelf, maar Mieke bleef vol vertrouwen en altijd vrolijk. Stapje voor stapje heeft ze alles opgelost en tegenslag maakte haar alleen nog maar gedrevener.
Uiteindelijk werkt alles perfect en heeft ze ook nog een helder document opgesteld met daarin een handige gebruiksaanwijzing voor de toekomst bij het aanmaken en beheren van accounts. Hiermee heeft Mieke dus ook extra structuur en duidelijkheid gebracht.

Ruud Overes, Stad & Groen Wouw

Mieke heeft door jarenlange ervaring, een doeltreffende manier om overzicht te creëren en bovenal, overzicht te houden. Met zachte, doch duidelijk, hand, zorgt zij ervoor dat mensen bewegen in de richting die nodig is. Zij communiceert duidelijk en to-the-point, wat er voor zorgt dat dingen ook echt gebeuren.

Patrick van der Wardt, Head of Sales Specialists, Amadeus Hospitality

Mieke is een persoon die prettig communiceert, helder de zaken structureert en in staat is om de ander te bewegen in de richting die samen is afgesproken zonder vervelend over te komen. Professioneel, humor en haar menselijke kijk op de zaken, zorgt ze ervoor dat zaken samen gedaan worden. Dankzij overzicht creëert ze rust en ontstaat er weer ruimte om de juiste dingen te doen op een prettige wijze!

Jurgen Immink, commercieel directeur Compano B.V.